sobota, 30 marca 2013

Epilog

Epilog.
Każdy dzień z nim jest niezwykły. To niesamowite jak szczęście nas połączyło. 
Wakacje się skończyły i co teraz ? Teraz mieszkam z dziadkami na Floridzie, gdzie chodzę na studia art.
Z Niallem jestem na razie jedynie 2 miesiące, ale znamy się na wylot. Już wiem, że jest to moja druga połówka. W końcu ją znalazłam. 
Co do fanek to chyba nie jest najgorzej, większość mnie wspiera i cieszą się że Niall w końcu znalazł swoją miłość, natomiast niektóre wręcz przeciwnie.
Za miesiąc będę mieć skończone 19 lat.. jak ten czas szybko mija..
Postanowiłam jednak być samodzielna i znaleźć pracę. Nie musiałam długo jej szukać, ponieważ Daniell zaproponowała mi pracę tancerki. Bez zastanowienia oczywiście zgodziłam się. 
Teraz występuję razem z nią i innymi dziewczynami w x-factor, zdarzyło się nam nawet wystąpić w teledysku Jessie J "do itlike a dude". To było coś niesamowitego .. nie zaznałam takiego doświadczenia jeszcze nie nigdy !
A co do Danielle i Liama .. - oczywiście wzorowa para. 
Natomiast Jenn i Harry .. - dużo gadać, ale najważniejsze że są szczęśliwi, a ja z Harrym jesteśmy najlepszymi przyjaciółmi. Inni chłopcy też znaleźli swoje 'wakacyjną miłość', a może nie wakacyjną ? Zayn poznał cudowną Perri , a mrs. Louis prześliczną Eleanor. Dziewczyny są wspaniałe dogaduję się z nimi, jak z Dani, czy Jenn - dużo nas łączy.
Colin - mój brat również znalazł dziewczynę, nie wiem czy to do końca miłość ale dziewczyna wydaje się być strasznie miła i przyjazna. Myślę, że będą już za niedługo parą.
*5 lat później*
Mam 24 lata, wspaniałego męża i 4-miesięczne dziecko. 
Tak dziecko ! To chłopczyk, ma na imię James - drugie imię swojego ojca.
Nasz ślub wyglądał jak z bajki. Zawsze o takim marzyłam. Czułam się wtedy jak księżniczka.
Bóg nie tylko nas obdarzył cudem. Liama i Daniell również mają dzieci.. tak urodziły się bliźniaczki. 
Nazywają się Holly i Susi. Są przesłodkie mają karnację i oczka Dani, a wszystko inne Liama. 
Jenn została chrzestną mojego dziecka, ale i również stylistką dalszego zespołu ONE DIRECTION !
Nasze życie się obróciło całkowicie inaczej, jak kiedyś planowaliśmy.
A moje życie ? Nigdy nie przypuszczałam, że będzie takie wspaniałe ! Mam męża, zdrowe dziecko, dom w Irlandii .. no właśnie przeprowadziłam się do Irlandii, gdzie mieszkała nasza teściowa. 
Niall razem z zespołem dużo razy ruszali w trasę po Londynie i Irlandii, więc miałam również wparcie u mojej teściowej.
Wszystko było inne, całkowicie inne. Możecie sobie to wyobrazić ? Księżniczka wychodzi za swojego księcia, mają dzieci i mieszkają w pałacu. Tak ja też nie mogę w to uwierzyć :)
__________________________________________
Myślałam ostatnio nad nowym blogiem, nie wiem czy
go prowadzić, ale jeśli wy chcecie to postaram się coś wymyśleć.
Tylko dajcie mi 2 tygodnie :) <3 
Dziękuję za wszystko xx

12 komentarzy:

  1. Świetne zakończenie. Nie spodziewałam się nic takiego :) Niezwykłe

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo *.*
    Wiesz co? To było boskie ! Brak mi słów by to opisać :')
    Dziękuję. Dziękuję ci za to, że prowadziłaś tego niezwykłego bloga :')
    Musisz założyć nowego !
    Kocham Cię !
    @LocaaOfficial

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda,że to już koniec,ale słodko,że ma syna i takie tam *o*
    ZAPRASZAM DO MNIE NA NOWEGO BLOGA: http://life-is-not-that-easy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. no to koniec (: hepi end tak jak lubie *-* hahhah świetne zakonczenie i dziekuje za te całe opowiadanie. Nigdy nie koncz pisac tak ogolnie bo masz talent : ) twoja @daanceee

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda że tak szybko koniec;c Ale fajnie wyszło! Nie przesłodzone co najważniejsze!<3
    mam nadzieję że nie kończysz pisać! Z chęcią przeczytam następnego twojego bloga:*
    iamabigtrouble.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zakończenie, szkoda że zakończenie. Zawsze lubiłam czytać twoje opowiadania i nie moge się doczekać nowego bloga. Jak sie pojawi napisz do mnie na tt @luv_my_dreams dobra ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, ale ślicznie <33
    szkoda, że to już koniec ;c
    Ale mam nadzieję,że nie przestajesz pisać! :)
    @1DWixx

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie , szkoda tylko , że to zakończenie ... :) Mam nadzieję , że nie przestaniesz pisać i dalej będę mogła czytać Twoje opowiadania.

    @Dominika_xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow to jest świetne. Szkoda, że to już koniec myślałam, ze ta historia będzie dłuższa,a le to twoja decyzja wiec ja szanuję ;) Czekam na kolejne twoje twórczości ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. awww*.*
    ale kochane i słodkie<3 jak ja kocham happy endy!:D Cieszę się, ze wszyscy odnaleźli szczęście:) Ale smucę się, bo się to skonczyło:( Nawet mnie nie strasz, ze nie wiesz kiedy założysz nowego bloga. ma być jak najszybciej! :D Już ty cos tam wymyślisz! :)
    Czeekam !:)

    U mnie także nn. Będę bardzo wdzięczna jeśli wpadniesz i skomentujsz. To dla mnie naprawdę wiele znaczy! :)
    http://hello-in-my-world.blogspot.com/

    xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne .. szkoda , że to już koniec ... Czasem sama się nie godzę z tym , że wszystko ma swój koniec ... No ,ale trudno. Mogę Ci podziękować tylko za całe te opowiadanie.Przyjemnie mi się je czytało. Dużo zdjęć co jest następnym plusem , ale jakieś takie , krótkie. No , ale nadal obserwuje tan blog ^^ Mam nadzieje , że coś napiszesz ... Jeszcze raz dzięlkuje :*** i prześlicznie piszesz <3333 Jak możesz to serdecznie zapraszam do mnie zostaw komentarz prosze :** : http://opoppagangnamstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. perfect! rozpędziłam sie i przeczytałamwszystko na raz :3
    @officniallswife

    OdpowiedzUsuń